کلینیک قلب دکتر هومان

بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق
Search
بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق

10 نکته درباره بهترین دکتر قلب و عروق

10 نکته برای پیدا کردن بهترین دکتر قلب و عروق

آیا انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق برایتان فرآیندی گیج کننده است. البته که اینطور نیست! کافی است مطلب زیر را دنبال کنید و با 10 نکته لازم برای انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق آشنا شوید.

معیارهای انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق

انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق در میان تعداد زیاد انتخاب معمولاً کار راحتی نیست. اما با دنبال کردن مراحلی که در این متن آورده شده این کار برایتان بسیار آسان تر می شود. با ما همراه باشید.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

معیارهای بهترین دکتر قلب و عروق

1. جستجو به سبک قدیمی

به گفته یکی از متخصصین انجمن قلب آمریکا، بهتر است با پریدن از این شبکه اجتماعی به دیگری خودتان را بیش از اندازه دستپاچه نکنید. بهترین راه این است که برای یافتن بهترین متخصص قلب و عروق از روش قدیمی استفاده کنید؛ پرس و جو از دوستان و نزدیکان. دوستان و خانواده می توانند به شما كمك كنند تا جستجوی خود را محدودتر کنید.

به این نکته باید دقت کنید که اگر چه پیشنهادهای نزدیکان می تواند گزینه خوبی باشد ولی حتماً باید خودتان آن اطلاعات را بررسی كنید. از بین پیشنهادهای داده شده فقط به پزشكانی مراجعه كنید كه معتبر هستند و وابسته به مؤسسات معتبر هستند.

بهترین دکتر قلب و عروق

2. شناخت خوب از مشکل

شناخت شما از مشکلتان می تواند به جستجوی شما در انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق بسیار کمک کند. تخصص قلب نیز مانند دیگر تخصصهای پزشکی دارای زیر شاخه های مختلفی است. اگر شما از مشکل پزشکی خود اطلاع داشته باشید، می توانید سراغ بهترین متخصص قلب و عروقی بروید که در حوزه مشکل شما تخصص دارد. در غیر اینصورت مراجعه به یک مرکز قلب یا بیمارستان مختص قلب بهترین انتخاب است. زیرا همزمان چندین متخصص با تخصص های مختلف در آن حضور دارند و در صورت لزوم پزشکتان شما را به یک دکتر قلب خوب دیگر ارجاع خواهد داد.

3. نحوه ارتباط با پزشک

یكی از مهمترین جنبه های انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق نحوه ارتباط با پزشک است. شما باید با پزشک خود راحت باشید. اگر نحوه برخورد پزشک شما با شیوه ارتباط شما مطابقت ندارد، سراغ مورد بعدی بروید.

نحوه ارتباط با بهترین دکتر قلب و عروق

4. بررسی اعتبار و سابقه پزشک

بخش دیگری از فرآیند غربالگری اولیه دکتر قلب خوب، بررسی اعتبار پزشک است. اطمینان حاصل کنید که پزشک شما دارای مدارک معتبر است و اعتبار لازم برای تشخیص و معالجه شما را دارد. برای این منظور می توانید به سایت بهداشت و بیمارستان یا محل کلینیک وی مراجعه کنید.

انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق توسط پزشک شما

5. انتخاب پزشک همیشگی شما

پزشک همیشگی شما نیز می تواند روند انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق را برای شما آسان کند. زیرا پزشک عمومی خانواده شما، سابقه پزشکی و مشکلات شما را می داند و می تواند یک دکتر قلب خوب، مناسب شما را پیشنهاد دهد.

6. محل کار و سابقه بهترین دکتر قلب و عروق

راه دیگر برای تشخیص بهترین دکتر قلب و عروق، آگاهی از سازمانها و ارگانهایی است که پزشک در آن کار می کند. سابقه محل کار پزشک بیانگر سابقه پزشک است. می توانید با بررسی محل کار پزشک متوجه شوید که چقدر آنجا کار می کند.

این به نوبه خود معیار خوبی برای انتخاب می تواند باشد. زیرا پزشکانی که تعداد زیادی بیمار می بینند و به سازمانهای معتبری وابسته اند، در واقع تأیید صریح سازمانها و بیماران را دارند. به عبارتی مورد تایید سازمانها و بیماران دیگر قرار گرفته اند و انتخاب ما را آسان تر می کند.

از طرف دیگر این پزشکان تجربه بیشتری کسب کرده اند و تجربه بیشتر یعنی عملکرد بهتر در تشخیص و درمان.

محل کار بهترین دکتر قلب و عروق

7. نظر بیماران پزشک

بعد از اینکه با بررسیهای کافی برای یافتن یک دکتر قلب خوب، تعداد انتخابهایتان محدودتر شد، نظر بیماران آنها را بخوانید. خواندن آنچه دیگران در مورد پزشک می گویند در مورد نحوه عملکرد پزشک و داروهای تجویز شده وی، به شما دید بهتری می دهد. نظر بیماران دیگر, به طور معمول تجربه دکتر قلب خوب در رابطه با قرار ملاقات ها، مدت انتظار، محیط مطب و رفتار کادر پزشکی را انعکاس می دهد. با خواندن نظر بیماران، می توانید اطلاعات زیر را بدست آورید:

چقدر بیماران توانسته اند به متخصص قلب و عروق خود اعتماد کنند

متخصص قلب و عروق چه مقدار برای بیمار خود وقت صرف می کند

آیا پزشک سوالات بیمار خود را به خوبی پاسخ می دهد

8. پوشش بیمه

پوشش بیمه در مرحله بعدی، موضوع مهمی است. اگرچه برای دریافت بیشترین مزایای بیمه و پرداخت کمترین هزینه، بهتر است بهترین متخصص قلب و عروقی را انتخاب کنید که با بیمه شما قرارداد داشته باشد. اما به خاطر داشته باشید نباید اعتبار، کیفیت درمان و تجربه پزشک را فدای هزینه کنید. زیرا آنچه که مهمتر است سلامتی شماست و هزینه ها در اولویت بعدی هستند.

در بسیاری موارد، بیمه ها پرداختهای خوبی ندارند. این باعث می شود پزشک یا بیمارستان، کیفیت را فدای کمیت کنند. بنابراین، شاید با داشتن بیمه هزینه کمتری پرداخت کنید، اما ممکن است امکانات کمتری دریافت کنید.

بهترین دکتر قلب و عروق و پوشش بیمه

9. تحویل اطلاعات پزشکیتان به بهترین دکتر قلب و عروق انتخاب شده

و اما نکته ای که نه به پزشک بلکه به خود شما مربوط می شود. بعد از اینکه بهترین متخصص قلب و عروق متناسب با شرایط خودتان را یافتید، سعی کنید در اولین ملاقات مطمئن شوید که تمام پرونده های پزشکی شما توسط پزشک جدید دریافت شده است. همچنین لیستی از تمام داروها و مقدار مصرف آنها را تهیه کنید. ارائه خلاصه یک صفحه ای از تاریخچه پزشکی و داروهایتان، روند درمانتان را بسیار آسان تر می کند.. این خلاصه باید شامل تمام جزئیات مربوط به سابقه گذشته شما باشد.

این کار کمک می کند تا پزشکتان بداند چه کسانی درمان شما را انجام می دادند. مهمتر اینکه، آزمایشاتی را که قبلاً انجام داده اید، لازم نیست تکرار شود. این باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می شود.

تهیه لیست سوالات از بهترین دکتر قلب و عروق

10. تهیه لیستی از سوالات

هنگام ملاقات با بهترین متخصص قلب و عروق خود، لیستی از سوالات را در دفتر داشته باشید. آیا پزشک وقت خود را با شما گذراند؟ آیا بهترین دکتر قلب و عروق شما به زبان قابل فهم صحبت کرد؟ به شما گوش کرد و به سؤالات شما پاسخ داد؟ با ادب رفتار کرد و احساس راحتی داشتید؟ آیا پزشک بیش از یک گزینه را به شما پیشنهاد داد و آیا در مورد خطرات و مزایای گزینه های مورد بحث شما صحبت کرده است؟

همدلی، ادب و مهربانی، توانایی گوش دادن، با تجربه و حرفه ای بودن، توانایی انتقال امید واقعی به بیمار (نه امید غیر واقعی)، از ویژگی های بارز بهترین دکتر قلب و عروق است

به عنوان نکته آخر، تعداد زیادی دکتر قلب خوب وجود دارند. اما شما باید متناسب با شرایط خود، بهترین دکتر قلب و عروق خودتان را انتخاب کنید. زیرا انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق یک طرف قضیه است. طرف دیگر این است که روشهای درمانی بسیار متنوع هستند.

شما می توانید با پیشنهاد ما شروع کنید و با آرامش کامل برای رفع مشکلتان به مرکز قلب “قلب کلینیک” مراجعه کنید. مرکز قلب “قلب کلینیک” ضمن تنوع در تخصص متخصصین، تمام نکات گفته شده در این متن را پوشش می دهد.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید