کلینیک قلب دکتر هومان

بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق
Search
بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق

پزشک قلب خوب

کاش زودتر ازینا با مثل شما آشنا شده بودم ….این جمله ای بود که یک بار در کلینیک قلب و عروق دکتر هومان به گوشم خورد و تمام فکرمو به خودش درگیر کرد. چه اتفاقی میفته که بیمارا اینقدر از نیافتن پزشک قلب خوب ناراحت میشن؟ مگه چه فرقی بین پزشکای قلب وجود داره؟ خوب همشون فوق تخصصن دیگه، درس خوندن زحمت کشیدن دیگه. به نظر من که این حرف یه نوع تلقینه . اگه تو ذهنتون یه  باشه، تا ابد خوب میمونه و اگه از اول نسبت به یه پزشک بدبین باشید، اون پزشک تا آخر تو ذهن شما بده و اصلا دوس ندارید قرصایی که تجویز کرده بخورید و بهش اطمینان ندارید.

تو همین فکرا بودم که صدام کردنو رفتم داخل. البته من مشکل خاصی نداشتم و فقط می خواستم چکاپ قلب و عروق انجام بدم تا اگه مشکلی داشتم به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است انجام بدم.

اما بعد از ترک مطب، خیلی فک کردمو تصمیم گرفتم اطلاعاتمو درباره  بالا ببرم.

در آخر همه ی این تحقیقات فهمیدم که اینکه میگن فلان پزشک بهترینه، واقعیه! خوب همه که مثل من نبودن که برای پیشگیری مراجعه کنن. برای کسایی که مشکل جدی قلب دارن، پیدا کردن یه دکتر قلب خوب ، جزء واجباته و باید برای محافظت از این گنج درونی همونطور که به بهترین رستوران برای صرف شام مراجعه می کنید یا ماشینتونو به بهترین کارواش می برید، به بهترین فوق تخصص قلب کشور هم مراجعه کنید.

واسه همین خاستم این اطلاعات رو در اختیار شما هم قرار بدم که اگه خواستید پزشک قلب خوب پیدا کنید، از این راه ها استفاده کنید.

پزشک قلب خوب

شما می توانید با مراجعه به کلینیک قلب دکتر هومان ، سلامت قلب خود را زیر  نظر متخصصین مجرب و حاذق، تحت کنترل باشید و مراقبت کنید. هم چنین می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید .

راه اول برای پیدا کردن پزشک قلب خوب : بررسی نظرات کاربران

وقتی عبارت پزشک قلب خوب رو جستجو می کنید، به سمت سایت های نظرسنجی هدایت میشید. تو این سایتها از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. ینی اگه شما به یه کلینیک یا پزشک شک داشتید، میتونید تو این سایت ها نظرات کاربرارو بررسی کنید و مطمئن شید پزشکی که مدنظرتونه عالیه یا نه! تو این سایتا افراد درباره همه چی نظر میدن! از جای پارک اطراف کلینیک گرفته تا خدماتی که توسط پزشک ارائه میشه. اما اونقدام دل به این نظرا نبندید. چون تو هر حرفه ای یه سری افراد سودجو حضور دارند که نمی خوان جای پای افراد کاربلد سفت بشه و می خوان با دروغگویی و تبلیغات الکی، خودشونو بهترین جلوه بدن. پس اگه تونستید متخصص قلب مورد نظرتون رو در سایت های نظرسنجی و بین نتایج گوگل پیدا کنید، هنوز باید به خودتون فرصت بدید و تمام جوانب این پزشک رو بررسی کنید.

راه دوم برای پیدا کردن پزشک قلب خوب : بررسی سابقه پزشک

پزشک قلب خوب

حالا که پزشک مورد نظرو پیدا کردید، باید سابقه ایشونو بررسی کنید. سابقه پزشک شامل تحصیلات و مدرک پزشک مورد نظر و تخصص اوست. همچنین باید بررسی کنید که پزشک شما دارای بورد تخصصی و تحصیلات و دوره های آموزشی حرفه ای باشه. از طرفی نظرات بیماران تو این شرایط می تواند بسیار زیاد به شما کمک کند. به عنوان مثال درمورد یکی از پزشکان قلب در کلینیک دکتر هومان شنیدم که ایشون 30 ساله لب به نمک نزده! خوب وقتی این پزشک اینقدر به سلامت خودش اهمیت میده، میتونه پزشک ماهر و دلسوزی برای دیگر بیماران باشد.

تعداد بیمارانی که به دست دکتر قلب خوب ، خوب شدن، میتونه سندی برای اعتماد شما و اطمینان شما به انتخابتون باشه.

راه سوم برای پیدا کردن پزشک قلب خوب : خدمات کلینیک محل فعالیت پزشک

یکی از مهم ترین مواردی که برای افراد بسیار مهمه، خدمات کلینیکه. بیمار دوس داره که اگه به ی کلینیک مراجعه می کنه و وقتی از اون کلینیک بیرون میاد مشکلش تشخیص داده شده باشه. نه اینکه بخاطر ضعف دستگاه ها و تجهیزات، به ی کلینیک وابسته ارجاع داده بشه.  پس تطابق دستگاه های کلینیک با علم روز خیلی مهمه و باید پیشرفته ترین دستگاه ها برای بررسی مشکلات بیمار در کلینیک قرار داده شود تا هم دقت دستگاه ها بالا باشه و هم بیمار احساس اطمینان و آرامش بیشتری داشته باشه.

راه چهارم برای پیدا کردن پزشک قلب خوب : خلق و خوی پزشک

 اگه یه کلینیک از لحاظ ظاهر و خدمات بهترین باشه اما پزشک خوش خلق و مهربانی نداشته باشه، واقعا این کلینیک ارزش مراجعه نداره و فقط وقت تلف کردنه. بیماران قلبی از لحاظ روحی از باقی بیماران ضعیف تر هستند و وقتی با این افراد صحبت می کنید باید آرامش داشته باشید و حتی یک سری از حقایق را به جای آن که به خودشون بگید، به همراه بگید.

علاوه بر این ، بیمار قلبی اول علاقه داره که مشکلش رو کامل براتون شرح بده. مثلا اینکه در کدون ناحیه احساس درد داره و این درد در چه زمانی بیشتر میشه. همه اینا چیزاییه که در تشخیص مشکل به پزشک کمک می کنه. حالا اگه پزشک بخاطر ویزیت سریعتر بیمار، بدون اینکه به حرفای بیمار با دقت گوش بده، فقط شروع کنه به نوشتن نسخه و دارو، بیمار به ایشون اطمینان نمی کنه و شاید دیگه هیچ وقت به ایشون مراجعه نکنه و حس بدی بهش دست بده. پس خلق و خوی پزشک ورای اهمیت هر چیزی می باشد.

راه پنجم  برای پیدا کردن پزشک قلب خوب : موقعیت جغرافیایی کلینیک

پزشک قلب خوب

معیار هفتم در یافتن کلینیک قلب ، نحوه دسترسی به کلینیک می باشد . اگر مشکل قلبی شما حاد می باشد و ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه کنید ، حتما کلینیکی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک بوده و یا دسترسی آسان به آن داشته باشید . به عنوان مثال اگر کلینیک مورد نظر دسترسی مناسبی به مترو دارد ، می تواند برای شما گزینه خوبی باشد .

کلینیک قلب و عروق ما با نزدیکی به مترو شریعتی تهران ، این قابلیت را دارد که از هر نقطه شهر در کمترین زمان به کلینیک قلب دسترسی داشته باشیم .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک قلب دکتر هومان ، سلامت قلب خود را زیر  نظر متخصصین مجرب و حاذق، تحت کنترل باشید و مراقبت کنید. هم چنین می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید