کلینیک قلب دکتر هومان

بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق
Search
بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق

پروفسور قلب و عروق

انتخاب بهترین ها همیشه یکی از مشکلات گیج کننده در زندگی می باشد. انتخاب بهترین پروفسور قلب و عروق نیز باتوجه به حیاتی بودن قلب از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این مقاله قصد داریم تجربه شخصی یکی از مراجعین کلینیک دکتر هومان را در اختیارتان قرار دهیم تا در انتخاب پروفسور قلب و عروق دقت نمایید و بهترین را بیابید و برگزینید. 

کلینیک قلب دکترهومان با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.جهت نوبت گیری از لینک های ارتباطی موجود در سایت استفاده نمایید.

به نقل از یکی از مراجعین کلینیک دکتر هومان:

چند سالی است که به افتادگی دریچه میترال دچار هستم. همه ی افراد مبتلا به این مشکل می دانند که این عارضه گاهی دردناک است و گاهی بدون درد.اما برای من از نوع دردناک است و مدام آزارم میدهد.برای درمان این درد به پزشک قلب و عروقی مراجعه کردم و موضوع را با او در میان گذاشتم. پزشک مورد نظر گفت این مشکل در اکثر خانم های جوان وجود دارد و نیازی به قرص ندارم و با برخورد بدی فرمودند که من زیادی حساس هستم.

پس از مراجعه به او سعی کردم با این درد کنار بیایم و از حساسیتم کم کنم، اما پس از هر تنش عصبی شدت یا کمی تحرک داشتن این درد بسیار بیشتر میشد و واقعا برایم نگران کننده بود و از طرفی بیخیالی آن پزشک مرا آزار داد.زیرا این درد شاید برای افرادی عادی و طبیعی باشد اما برای من آزار دهنده و خسته کننده بود و بی توجهی آن پزشک و طرز برخورد بد او باعث ناراحت شدن بیشتر من شد.

یک روز با یکی از اطرافیان در مورد مشکلم در حال صحبت بودم که او گفت کلینیک قلبی را میشناسد که شامل پزشکانی است که در زمینه انواع بیماری های قلب و عروق تبحر دارد و بسیار قابل اعتماد هستند و میتوانند مرا از شر این درد ها خلاص کنند.

 

پروفسور قلب و عروق

 

من هم چون تجربه ی خوبی از مراجعه به پروفسور قلب و عروق نداشتم اصلا تمایلی به مراجعه به آن کلینیک نشان ندادم. اما او گفت تضمین می کند که با مراجعه به این کلینیک مشکل قبلی تکرار نخواهد شد و پزشکان آن کلینیک دارای برخورد مناسب،تخصص و مهارت کافی هستند.

خلاصه با اصرارهای زیادی که از جانب دوستمان انجام شد تصمیم گرفتم جهت معاینه به کلینیک دکتر هومان مراجعه کنم. پس از مراجعه به کلینیک قلب و عروق دکتر هومان در ابتدا با برخورد مناسب پرسنل رو به رو شدم که اعتمادم را جلب کرد. پس از آنکه نوبتم شد به پروفسور قلب و عروق آنجا مراجعه نمودم و همانند قبل مشکلم را با پزشک در میان گذاشتم.

اما او برخلاف پزشک قبلی که اصلا دردم را جدی نگرفت با من همدردی کرد و قرصی را جهت بهبود درد برایم تجویز نمود و یک رژیم غذایی مناسب را برام مقرر کرد.بعلاوه با انجام نوار قلب از سلامت کلی قلبم مطلع شد و این اطمینان را به من داد که جز مشکل افتادگی دریچه میترال مشکل دیگری ندارم و جای نگرانی نیست.

خلاصه الان حدود دو ماه از این قضیه میگذرد و من بسیار از کلینیک قلب دکتر هومان و پروفسور قلب و عروق آن رضایت دارم. زیرا درد هایم به شدت کاهش یافته و در صورت ایجاد درد با مصرف آن قرص بهبود می یابد و دیگر من را از انجام فعالیت های روزانه باز نمیدارد.

پروفسور قلب و عروق

 

اگر قصد یافتن و مراجعه به پروفسور قلب و عروق را دارید حتما فاکتورهایی مثل خلق و خو و نحوه ی برخورد پزشک، دارا بودن انواع تست های تشخیصی، تجربه و مهارت او را بررسی نمایید تا بهترین پروفسور قلب و عروق را بیابید و در وقت و هزینه تان صرفه جویی شود.

من هم لازم دونستم تجربه شخصی ام را در اختیارتان قرار دهم تا اگر به مشکلات قلبی دچار شدید کلینیک قلب دکتر هومان را به عنوان یکی از مورد اعتمادترین کلینیک های قلب و عروق تهران مد نظر خود قرار دهید.

لیست پزشکان قلب و عروق کلینیک قلب دکتر هومان به شرح زیر می باشد که شما میتوانید با کلیک بر روی نام هریک جهت نوبت گیری اقدام نمایید.

دکتر محمدرضا مبینی-متخصص قلب و عروق

دکتر ریحانه شعبانی-متخصص قلب و عروق(کاردیولوژیست)

دکتر ابراهیم حاجی زاده-متخصص قلب و عروق (فوق تخصص اینترونشن)

دیدگاهتان را بنویسید