در این مقاله قصد دارم که بهترین و مجرب ترین متخصص نارسایی قلبی را به شما معرفی کنم. چند ماه پیش پدر من زمانی که از پله ها رفت و آمد می کردن، دچار سرفه و تنگی نفس شدند. به نزدیک ترین بیمارستان مراجعه کردیم و پزشک قلبی که پدرم را معاینه کردند گفتند که به علت سن بالا است و مشکل جدی ای نیست. اما من به دنبال بهترین پزشک قلب گشتم و با مراجعه به متخصص نارسایی قلب در کلینیک قلب دکتر هومان، بیماری قلبی پدرم را خیلی به موقع و درست تشخیص دادند و بهترین درمان را انجام دادند. در ادامه  این مطلب برای شما توضیح داده ام که نارسایی قلب چیست و چگونه من بهترین متخصص نارسایی قلبی در کلینیک قلب دکتر هومان را پیدا کردم. پس با ما همراه باشید.

متخصص نارسایی قلبی

نارسایی قلبی چیست؟

نارسایی احتقانی قلب زمانی اتفاق می افتد که قلب توانایی خود را برای پمپاژ خون از دست می دهد . به بیان دیگر، قلب قدرت کافی برای پمپاژ خون به اندام ها را ندارد و به علت کاهش جریان خون نمی تواند جریان خون کافی را به اعضای بدن برساند.

وقتی شما دچار علائمی مانند : تنگی نفس، سرفه و خس خس سینه، درد قفسه سینه، ناراحتی در قسمت های بالاتنه و … را در خود و یا اطرافیان خود احساس کردید ; بدون معطلی برای بررسی سلامت قلب به کلینیک قلب دکتر هومان مراجعه کنید. زیرا این موارد نشانه هایی از عارضه نارسایی قلبی می باشد.

از آنجا که بیماری نارسایی احتقانی قلب یک عارضه ی مزمن محسوب میشود ; فردی که دچار این عارضع می شود نیاز دارد مدام العمر تحت نظر بهترین دکتر قلب باشد. چون روند درمان باید پیوسته و ثابت باشد از این رو پیدا کردن متخصص نارسایی قلب خوب در آینده این بیماری مزمن نقش مهمی دارد.

در انتخاب متخصص نارسایی قلبی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

سلامت قلب و عملکرد آن برای زندگی بسیار مهم می باشد. بنابراین اگر شما یا نزدیکان شما درگیر بیماری و عارضه های قلبی هستید پیدا کردن بهترین دکتر متخصص نارسایی قلبی که بتواند به شما کمک کند بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه برای شما توضیح داده ام که در انتخاب متخصص نارسایی قلب به چه نکات و مواردی باید توجه کنید. پزشکان متخصص ما در کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر هومان،‌ دارای تخصص و تجربه مورد نیاز شما هستند و همچنین به جدیدترین دانش و فناوری دسترسی دارند.

متخصص نارسایی قلبی

پرس و جو و تحقیق در اینترنت

قطعا گام نخست در انتخاب متخصص نارسایی قلب، پرس و جو از اطرافیان و آشنایان و تحقیق و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق اینترنت است. خواندن دیدگاه های متفاوت و دریافت اطلاعات گوناگون و متنوع در بستر اینترنت کمک بزرگی در پیدا کردن بهترین متخصص قلب و نارسایی قلبی می باشد. البته باید در هنگام خواندن نظرات هوشیار بود و بررسی های لازم و کافی را در هنگام انتخاب پزشک انجام دهید. با کمی جست و جو قطعا کلینیک قلب دکتر هومان را خواهید دید و نظرات ارزشمند و خوبی که از متخصص نارسایی قلبی در این کلینیک شده است را بخوانید.

مدارک و تجربه متخصص نارسایی قلبی

گام بعدی در انتخاب متخصص نارسایی قلبی ، ارزیابی و بررسی مدارک علمی مدارک و اعتبار نامه‌ پزشک است. گواهی تحصیلاتی، مدارک پزشکی و تخصص پزشک از جمله مواردی است که باید بررسی شود.

تمامی پزشکان کلینیک قلب دکتر هومان، دارای مدارک تحصیلی عالی بوده و در تخصص خود سوابق درخشانی دارند. می توانید صحت این اطلاعات را در سایت مشاهده کنید.

برخورد و رفتار پزشک با بیماران

نکته ی دیگر که در انتخاب متخصص نارسایی قلبی باید توجه کنید،‌ نحوه برخورد او با بیماران است. رفتار و ارتباط بین بیمار و پزشک از عوامل مهم در روند تشخیص و درمان بیمار است چرا که بیمار باید با پزشک احساس راحتی کند و مشکلات خود را با او در میان بگذارد تا روند درمان خوبی را داشته باشد. زمانی که به کلینیک قلب دکتر هومان مراجعه می کنید، متوجه ارتباط و رفتار حرفه‌ای متخصصین ما خواهید شد که این امر افزایش رضایت مندی شما و درمان نارسایی قلبی را به همراه دارد.

– تشخیص صحیح و دقیق عارضه نارسایی قلبی

پزشکان عموماً با توجه به سابقه و تجربه ای که در سال های طبابت خود و در برخورد با بیماران دیگر داشته اند ، تشخیص اولیه خود در معاینه فرد بیمار را انجام می دهند. هر چقدر که میزان تجربه پزشک در عارضه نارسایی قلبی بیشتر باشد ، تشخیص آن دقیق تر و سریع تر اتفاق می افتد و این امر در روند درمان تاثیر مثبت و موثر بالایی دارد. هم چنین استفاده از آزمایشات و امکاناتی مانند آنژیوگرافی کمک شایانی به پزشک در تشخیص صحیح بیماری می کند. با این حال نتیجه و تشخیص نهایی به تجربه و مهارت پزشک متخصص بستگی دارد.

ویژگی های متخصص نارسایی قلبی

در انتخاب متخصص نارسایی قلبی، به یک سری ویژگی ها در رفتار پزشک باید توجه داشت. از جمله ویژگی هایی که بایستی دکتر متخصص قلب و عروق داشته باشد :  

● برای معاینه و درمان بیمار وقت بگذارد.
● حرف های بیمار را با دقت گوش کند.
● بیمار را به صورت کامل معاینه نماید.
● درخواست آزمایش و تست های غیر ضروری را ننماید.
● وضعیت بیمار تا بهبودی کامل او را زیر نظر داشته باشند.

پزشکان و متخصصان ما در کلینیک قلب دکتر هومان، تمامی ویژگی های مطرح شده را دارند و به راحتی می توانید و با اطمینان خاطر درمان خود را در کلینک دکتر هومان انجام دهید.

– تجهیزات و خدمات کلینیک قلب

از اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که برای انتخاب متخصص نارسایی قلبی در تهران بایستی در نظر بگیرید، تجهیزات و خدمات کلینیک قلبی است که پزشک در آن فعالیت می کند. استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای درمان انواع مشکلات و بیماری ها روند درمان و بهبودی سلامت بیمار را تسریع می کند و میزان رضایت بیمار را به همراه دارد. کلینیک قلب دکتر هومان، با داشتن بهترین متخصص نارسایی قلبی در تهران و دارا بودن تجهیزات روز دنیا، بهترین گزینه برای انتخاب شما در درمان بیماری نارسایی قلبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید