کلینیک قلب دکتر هومان

بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق
Search
بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق

بهترین متخصص قلب و عروق

انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق برای نیازهای شما

اگر بیماری قلبی یا سایر مشکلات قلب دارید، انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق برای شما بسیار مهم است. مسلماً می خواهید مطمئن باشید که وقتی بهترین دکتر قلب خود را انتخاب کردید، از مراقبت با کیفیت بالایی برخوردار خواهید شد. همچنین آنچه لازم دارید این است که هنگام مراجعه به مطب احساس راحتی کنید تا بتوانید تمام سؤالات خود را از پزشک بپرسید.

انتخاب یک متخصص قلب و عروق نباید کار دشواری باشد. چند نکته برای انتخاب یک دکتر قلب و عروق وجود دارد که در اینجا برای شما بیان می کنیم تا بتوانید در مورد انتخاب خود مطمئن شوید.

The-best-cardiologist

تجربه

به هیچ عنوان خجالت نکشید که از بهترین دکتر قلب و عروق خود در مورد تجربه شان سؤال کنید. به خصوص وقتی لازم است روش یا تکنیک خاصی برایتان استفاده شود. با توجه به وسعت دانش در این مورد، قرار نیست تمام پزشکان در هر تکنیکی تجربه داشته باشند.

مطالعات نشان داده که سطح تجربه پزشک و در نتیجه مهارت وی، یک تأثیر مستقیم و غالباً جالب توجه بر احتمال بروز عوارض در حین و بعد از عمل دارد. همچنین در مورد آموزش تحصیلی و مدرک بهترین دکتر قلب و عروق خود و یا هر مورد مهم دیگر از این قبیل تحقیق کنید. زیرا می تواند مشخص کند که آیا بهترین متخصص قلب و عروقی که انتخاب کردید، در بیشتر تکنیک ها تجربه ای دارد یا خیر؟

 

The-best-cardiologist

مطب، کلینیک یا محل کار بهترین متخصص قلب و عروق

اطمینان حاصل کنید که بیمارستان و کلینیکهایی که بهترین متخصص یا بهترین فوق تخصص قلب و عروق شما با آنها در ارتباط است از خدمات خوبی در زمینه ارائه خدمات قلبی عروقی از جمله جراحی و روش های مبتنی بر فناوری برخوردار است. همیشه بیمارستانها و کلینیکهای بزرگتر بهتر نیستند.

در بعضی موارد، یک مرکز درمانی کوچکتر ممکن است بسیار جذابتر باشد. غالباً، یک متخصص قلب و عروق و یا دیگر پزشکان به بیش از یک بیمارستان وابسته هستند. بنابراین اگر بیمارستانی در نزدیکی شما هست و یا به یک بیمارستان خاصی علاقه مند هستید، از پزشک خود بپرسید که آیا در آنجا نیز مشغول به کار هستند.

اطمینان از اینكه پزشكتان در نزدیكی شما است به این معنی است كه احتمالاً قرار ملاقاتهایتان را از دست نمی دهید. زیرا می توانید به خوبی با برنامه خود تنظیم کنید و معمولاً قرار ملاقات ها به دلیل هماهنگ نبودن با برنامه تان لغو می شوند. این مسئله مراقبتهای لازم شما را مختل می کند و می تواند تأثیر جدی بر سلامت شما بگذارد.

نکته دیگری که لازم است بیان کنیم این است که مراجعه به یک کلینیک خوب بهتر از مطبهاست. زیرا در کلینیکها مجموعه ای از متخصصین و فوق تخصصها با زمینه های مختلف در کنار هم کار می کنند.

یک مزیت آن، این است که در صورت نیاز پزشک معالج می تواند شما را در کمترین زمان به پزشک دیگری ارجاع بدهد که در زمینه مشکل شما حاذق تر است، بدون اینکه هزینه ای برای شما داشته باشد و یا روند درمان شما مختل شود.

The-best-cardiologist

جنسیت

برخی از افراد نسبت به داشتن یک پزشک با جنسیت خاص مرد یا زن احساس راحتی بیشتری می کنند. بنابراین با خود صادق باشید: اگر در صحبت کردن با یک جنس احساس راحتی بیشتری می کنید هنگام انتخاب بهترین فوق تخصص قلب و عروق خود این نکته را در نظر بگیرید. زیرا شما می خواهید که در مورد هر مسئله ای که لازم است، صریح و آشکار با پزشک قلب خود صحبت کنید.

اما در مورد جنسیت شما. اگر زن هستید، باید بدانید که بیماری قلبی و علائم و نشانه های آن اغلب در زنان متفاوت تر از مردان اتفاق می افتد. و مهمتر از همه، بهترین فوق تخصص قلب و عروق انتخابی شما باید این موضوع را درک کند.

هنگام انتخاب بهترین دکتر قلب، به دنبال فردی باشید که تجربه قابل توجهی در معالجه هر دو جنس داشته باشد. از آنجا که مشکلات بهداشتی و درمانی زنان یک مبحث در حال ظهور است، در حالت ایده آل مطمئناً می خواهید بهترین دکتر قلبی را انتخاب کنید که در مورد پیشرفت های اخیر درباره معالجه بیماران زن به روز باشد. بسیاری از متخصصان قلب در زمینه مراقبت از زنان تخصص دارند.

The-best-cardiologist

انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق به کمک دوستان

نکته مهم این که، توصیه های دوستان، اعضای خانواده و همکاران ممکن است گزینه های خوبی برای انتخاب بهترین دکتر قلب باشد. اما مهم است که شما بهترین متخصص یا بهترین فوق تخصص قلب و عروق خود را فقط بر اساس توصیه شخص دیگری انتخاب نکنید. زیرا نیازهای هر بیمار – اعم از مراقبت های بهداشتی و شخصی – متفاوت است.

هیچ چیزی نمی تواند جایگزین تحقیقات شخص خود شما باشد. شما بهتر از هر شخص دیگری می توانید تشخیص دهید بهترین دکتر قلب و عروق برای شما چه کسی است.

شما می توانید برای انتخاب بهترین فوق تخصص قلب و عروق خود با ما تماس بگیرید. مرکز قلب “دکتر ضربان” با برجسته ترین متخصصان قلب و با کیفیت ترین تجهیزات، آماده ارائه تمام خدمات پزشکی به شما عزیزان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید