کلینیک قلب دکتر هومان

بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق
Search
بهترین مرکز قلب با حضور برترین متخصصین قلب و عروق

4 قدم تا یافتن بهترین فوق تخصص قلب

شاید اگر احساس سرما خوردگی داشته باشید، فرقی نکند که به کدام پزشک مراجعه می کنید. حتی جالب است بدانید یافتن بهترین دکتر عمومی در زمینه سرما خوردگی می تواند عجیب ترین جستجوی ممکن باشد؛ اما پای سلامت قلب که به میان باشد، شما به دنبال بهترین ها هستید و یافتن بهترین فوق تخصص قلب دغدغه ی تمام افرادی است که به بیماری قلبی مبتلا هستند و یا می خواهند از ابتلا به بیماری قلبی پیشگیری کنند.

4 قدم تا یافتن بهترین فوق تخصص قلب

بنابراین با کلینیک قلب و عروق دکتر هومان برای یافتن بهترین فوق تخصص قلب تنها با طی 4 قدم همراه باشید.

یافتن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب مهم ترین کار برای درمان قلب است. کلینیک قلب دکتر هومان با حضور برترین پزشکان متخصص قلب و عروق، بهترین کلینیک برای درمان بیماری های قلبی و آنژیوگرافی قلب در تهران می باشد.

یافتن بهترین متخصص قلب و عروق نیاز به طی مراحل و هوشمندی کافی دارد. چرا که بسیاری از افراد خود را به عنوان بهترین متخصص قلب جا می زنند، در حالیکه ممکن است این افراد مدرک پزشکی نداشته باشند و حتی یک دهم از سختی هایی که یک پزشک قلب برای رسیدن به جایگاه خدمت به مردم متحمل شده است را تجربه نکنند.

پس برای پیدا کردن پزشکی دلسوز که بتواند بیماری قلبی شما را به بهترین شکل ممکن درمان کند، با ما همراه باشید.

قدم اول در یافتن بهترین فوق تخصص قلب : جستجو در اینترنت

4 قدم تا یافتن بهترین فوق تخصص قلب

همانطور که می دانید شبکه جهانی اینترنت، همیشه و در همه حال به کمک ما می آید تا به سوالات ما پاسخ دهد. شما همینطور که روی مبل دراز کشیده اید، کافیست تلفن همراه خود را بردارید و در مرورگر نام بهترین فوق تخصص قلب را سرچ کنید. همانطور که مشاهده می کنید به سرعت لیستی از تمام متخصصین قلب برای شما باز می شود که همه و همه ادعای بهترین بودن دارند. چه بسا بسیاری از آنان حتی مدرکی معتبر نداشته باشند و سابقه درخشانی در زمینه درمان بیماران قلبی نداشته باشند، اما به سبب داشتن پول، به هر قیمتی سعی می کنند در این لیست حضور داشته باشند.

بله! به شما حق می دهیم که گیج و نگران شده باشید. مسلما قلب شما ارزش والایی دارد و نمی خواهید به دست فرد نالایقی سپرده شود. پس نگران نباشید چرا که ما با نگارش این مطلب می خواهیم شما را کمک کنیم تا در یافتن بهترین متخصص قلب دچار اشتباه نشوید.

در این لیست بلند بالا ، تمامی سایت های متعلق به پزشکان قرار داده شده است. در این سایت ها قاعدتا امکان نظر سنجی وجود دارد. شما می توانید با مطالعه نظرات بیماران درمورد ، درمورد پزشک مورد نظر اطلاعات به دست آورید. 

علاوه بر این ، سایت های نظر سنجی در فضای اینترنت موجود است که اسم پزشک مورد نظر نوشته شده و افراد با مراجعه به سایت مورد نظر، می توانند زیر اسم پزشک، نظرات خود را بنویسند.

بنابراین شما با مطالعه این نظرات حتی درمورد خدمات کلینیک، برخورد پرسنل، اخلاق پزشک و بسیاری از موارد دیگر می توانید اطلاعات به دست آورید. اما توجه کنید که ممکن است بسیاری از افراد سودجو با گذاشتن نظر مخالف ، سعی در تخریب یک پزشک را داشته باشند. اما حقیقت بر هیچ کس پوشیده نمی ماند و مطمئن باشید اگر یک پزشک واقعا بهترین باشد ، نسبت نظرات خوب به نظرات بد 100 به 1 است و خوبی یک پزشک بر کسی پوشیده باقی نمی ماند.

اما این معیار همچنان کافی نیست.

قدم دوم در یافتن بهترین فوق تخصص قلب : مدرک پزشک

یکی از موارد بسیار بسیار مهم که خیال بیماران را در رابطه با مراجعه به پزشک راحت می کند، مدرک پزشک مورد نظر است چرا که همانطور که گفته شد، بسیاری از افراد به دلیل پول خوب این رشته، به انواع روش ها با هزینه های هنگفت مدرک جعلی تهیه می کنند و خود را در جای پزشک جا میزنند. اما باید بدانند که درست است که درآمد این شغل بالاست، اما تمامی پزشکان با گذراندن دوره های آموزشی سخت و چندین سال زحمت و تلاش به این جایگاه رسیده اند . بنابراین تفاوت بین پزشک قلابی و پزشکی که برای خدمت به مردم زحمت کشیده است، مشهود است.

شما می توانید از دانشگاه محل تحصیل پزشک و مدرک او از طریق جستجو در اینترنت یا مراجعه به بیمارستان محل فعالیت پزشک آگاه شوید.

قدم سوم در یافتن بهترین فوق تخصص قلب : اخلاق پزشک

4 بهترین فوق تخصص قلب

پس از اطمینان از مدرک پزشک و مراجعه به کلینیک محل فعالیت او، یکی از معیارهای بسیار مهم، اخلاق پزشک است که در برخورد اول برای بیمار بسیار مهم است . فرض کنید شما شخصی حساس هستید که صحبت های پزشک برای شما نوعی دلگرمی به حساب می آید .

حال فرض کنید پزشک مورد نظر ، بلافاصله پس از معاینه شما ، وضعیت جسمیتان را افتضاح گزارش کند و بگوید امیدی به درمان شما نیست و باید جراحی کنید! چه حسی به شما دست می دهد؟ مشخص است که بیماران قلبی نیاز به روحیه خوب وشاد دارند و اگر حقیقتی هم باشد، باید آرام آرام به فردگفته شود .

با پیشامد چنین اوضاعی، فرد دیگر به این کلینیک مراجعه نمی کند . همچنین ممکن است شما سوالات زیادی داشته باشید که قصد داشته باشید از پزشک بپرسید . اگر پزشک شما به دلیل دغدغه زیاد و عجله برای رسیدگی به دیگر بیماران، به خوبی سوال شما را پاسخ ندهد و اجازه صحبت به شما درباره مشکلتان ندهد، قطعا این اولین و آخرین بار است که شما را در کلینیکش میبیند.

بنابراین قبل از مراجعه اصلی، یک بار به این کلینیک سر بزنید و از بیمارانی که در انتظار نوبت هستند درمورد اخلاق پزشک بپرسید . همچنین اخلاق پرسنل و مسئولین در کلینیک هم اهمیت دارد. اگر پرسنل با احترام با شما برخورد نکنند و اعصاب نداشته باشند، به شما پیشنهاد می کنیم که دیگر به آن کلینیک مراجعه نکنید و این موضوع را در سایت های نظرسنجی اعلام کنید .

کلینیک قلب و عروق دکتر هومان در تمامی سایت های نظرسنجی رتبه برتری به خود اختصاص داده است و تمامی پزشکان در این کلینیک دوره های برخورد با بیمار و روانشناسی بیمار گذرانده اند و با آرامش با تمام بیماران قلبی برخورد کرده و به تمام سوالاتشان با حوصله گوش میدهند.

قدم چهارم در یافتن بهترین فوق تخصص قلب : خدمات کلینیک

4 قدم تا یافتن بهترین فوق تخصص قلب

 

ممکن است شما هم بسیاری از کلینیک های قلب که از قدیم هنوز هم پابرجا هستند را دیده باشید. ما این کلینیک ها را رد نمی کنیم اما لازم است بگوییم که علم پزشکی روزبه روز در حال پیشرفت است و دستگاه های پزشکی به مراتب پیشرفته تر شده اند.

بنابراین کلینیک های قدیمی باید به این نکته توجه داشته باشند که بیماری های گذشته تا به حال تغییر کرده اند و دستگاه های قدیمی پاسخگوی تشخیص و درمان انواع بیماری ها نیست و ممکن است خطا داشته باشند. به همین دلیل لازم است از پیشرفته ترین دستگاه ها برای تشخیص بیماری بیماران استفاده شود.

کلینیک قلب و عروق دکتر هومان، با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و مطابق علم روز پزشکی، در خدمت رسانی به بیماران قلبی می کوشد.

یافتن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب مهم ترین کار برای درمان قلب است. کلینیک قلب دکتر هومان با حضور برترین پزشکان متخصص قلب و عروق، بهترین کلینیک برای درمان بیماری های قلبی و آنژیوگرافی قلب در تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید