اگر دچار بیماری قلبی هستید، برای درمان به دنبال بهترین متخصص قلب خواهید بود. در این مقاله قصد داریم معیارهای انتخاب بهترین پزشک آنژیوگرافی قلب را بررسی کرده و شما را  راهنمایی میکنیم تا در بین متخصصین قلب، بهترین پزشک آنژیوگرافی را پیدا کنید.

یافتن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب مهم ترین کار برای درمان قلب است. کلینیک قلب دکتر هومان با حضور برترین پزشکان متخصص قلب و عروق، بهترین کلینیک برای درمان بیماری های قلبی و آنژیوگرافی قلب در تهران می باشد.

بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

فهرست مطالب

آنژیوگرافی قلب چیست؟

به چه علت آنژیوگرافی قلب انجام می شود؟

برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب چه معیار‌هایی را باید در نظر گرفت؟

اولین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

دومین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

سومین معیار در انتخاب بهترین پزشک آنژیوگرافی قلب

چهارمین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

پنجمین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

ششمین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب


آنژیوگرافی قلب چیست؟

آنژیوگرافی یک آزمایش تصویربرداری است که با استفاده از اشعه ایکس رگ های خونی بدن را مشاهده می کنند. این آزمایش برای بررسی عروق یا رگ های باریک ، مسدود ، بزرگ یا بدشکل در بسیاری از قسمت های بدن از جمله مغز ، قلب ، شکم و پاها استفاده می شود.

آنژیوگرام کرونر یک اشعه ایکس از عروق قلب است. این میزان و شدت هر بیماری قلبی را نشان می دهد. از آنژیوگرافی قلب معمولا برای تشخیص گرفتگی های عروق قلبی که مانع از رسیدن خون به قلب می شوند، استفاده می شود. در واقع اصلی ترین ، موثرترین و بهترین راه برای کشف مشکلات شریان های قلبی استفاده از آنژیوگرافی قلب است.

بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب


به چه علت آنژیوگرافی قلب انجام می شود؟

بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در صورتی که شما یکی از موارد زیر را تجربه کنید، ممکن است درخواست آنژیوگرافی قلب و عروق بدهد:

مشکلات دریچه قلب
احساس درد در قفسه سینه، فک، گردن، دست
نتایج غیر عادی تست غیر تهاجمی قلب
علائمی از بیماری عروق کرونر مانند درد در ناحیه قفسه سینه
درد تازه در قفسه سینه
اختلال قلبی مادرزادی
نتایج غیر معمول در نتایج تست استرس قلب
مشکل دریچه ای قلب که نیازمند به جراحی است.

از این رو، بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران پیش از انجام آنژیوگرافی، بیماری های دیگر فرد را بایستی بررسی و تشخیص دهد.


برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب چه معیار‌هایی را باید در نظر گرفت؟

اگر شما یا نزدیکان شما از بیماری های قلبی رنج می برید ، پیدا کردن بهترین فوق تخصص قلب تهران که می تواند به شما کمک کند بسیار مهم است. در ادامه ویژگی های بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب را بیان می کنیم. پزشکان متخصص ما در کلینیک قلب دکتر هامون،‌ دارای تخصص و تجربه مورد نیاز شما هستند و همچنین به جدیدترین دانش و فناوری دسترسی دارند.


اولین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

تحقیق و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق اینترنت. قدم ابتدایی جمع آوری اطلاعات و خواندن دیدگاه های متفاوت در بستر اینترنت است. با بررسی نظرات بیماران درمان شده از پزشک آنژیوگرافی قلب مدنظر شما، تا حدود زیادی به شما در انتخاب بهترین دکتر قلب کمک میکند. البته باید در هنگام خواندن نظرات هوشیار بود و بررسی های لازم و کافی را در هنگام انتخاب پزشک انجام دهید.


دومین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

پرس و جو از افرادی که عمل آنژیو قلب را انجام داده اند. بدون شک تحقیق و صحبت کردن و استفاده از تجارب افرادی که عمل آنژیوگرافی قلب را تجربه کرده اند، به شما کمک می کند و دید کلی در پیدا کردن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب را می‌دهند. هم چنین اگر از پزشک عمومی خانواده ی خود سوال کنید، بهترین پزشک آنژیوگرافی قلب در تهران را به شما معرفی خواهد کرد.

بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب


سومین معیار در انتخاب  بهترین پزشک آنژیوگرافی قلب

گام بعدی در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب، ارزیابی و بررسی مدارک علمی مدارک و اعتبار نامه‌ پزشک است. گواهی تحصیلاتی، مدارک پزشکی و تخصص پزشک از جمله مواردی است که باید بررسی شود. نکته ی دیگری که نیز باید بررسی کنید این است که پزشک آنژیوگرافی قلب، در سایر زمینه های پزشکی آموزش بالینی را گذرانده باشد. هرچه پزشک آموزش و تخصص بیشتری را دیده باشد، در روند درمان و بهبودی بیمار تاثیر مثبت گذاشته. تمامی پزشکان کلینیک قلب دکتر هومان، دارای مدارک تحصیلی عالی بوده و در تخصص خود سوابق درخشانی دارند.


چهارمین معیار در انتخاب  بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

دیگر معیار برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب،‌ نحوه برخورد او با بیماران است. رفتار و ارتباط بین بیمار و پزشک از عوامل مهم در روند درمان بیمار است چرا که بیمار باید با پزشک احساس راحتی کند و مشکلات خود را با او در میان بگزارد تا روند درمان خوبی را داشته باشد. زمانی که به کلینیک قلب دکتر هومان مراجعه می کنید، متوجه ارتباط و رفتار حرفه‌ای متخصصین ما خواهید شد که این امر افزایش رضایت مندی شما و درمان آنژیوگرافی قلب را به همراه دارد.


پنجمین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب، به یک سری ویژگی ها در پزشک باید توجه داشت. از جمله ویژگی هایی که بایستی دکتر فوق تخصص داشته باشد:  

برای بیمارشان وقت می‌گذارند.
حرف های بیمار را با دقت گوش می‌کنند.
بیمار را به صورت کامل معاینه می‌کنند.
درخواست آزمایش و تست های غیر ضروری را نکنند.

 
تمام پزشکان و متخصصان ما در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب دکتر هومان تمامی ویژگی های مطرح شده را دارند و به راحتی می توانید و با اطمینان خاطر درمان خود را در کلینک دکتر هومان انجام دهید.


ششمین معیار در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب

در انتها موردی که برای یافتن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب در تهران بایستی بررسی کرد، تجهیزات و خدمات کلینیک است. داشتن تجهیزات جدید و به روز برای درمان انواع مشکلات و بیماری ها از ویژگی هایی است که در انتخاب بهترین دکتر قلب باید در نظر گرفت. کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب دکتر هومان علاوه بر دارا بودن تجهیزات روز دنیا، دارای بهترین متخصصین می باشد که در زمینه کاری خود از بهترین ها هستند.


یافتن بهترین دکتر آنژیوگرافی قلب مهم ترین کار برای درمان قلب است. کلینیک قلب دکتر هومان با حضور برترین پزشکان متخصص قلب و عروق، بهترین کلینیک برای درمان بیماری های قلبی و آنژیوگرافی قلب در تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید