بلاگ

درمان خانگی درد قلب و دست چپ

درد قلب و دست چپ می‌تواند دو علامت خطرناک از بروز نارسایی‌های قلبی و حملات قلبی باشند. به همین دلیل حمله قلبی می‌تواند اولین چیزی باشد که فرد هنگام درد قلب و دست چپ به آن فکر می‌کند. بسیار مهم… ادامه مطلب

درد قلب هنگام خوابیدن

درد قلب هنگام خوابیدن از علايم شایع مشکلات قلبی است که بیماران بسیاری بخاطر این مشکل به متخصصین قلب در در کلینیک ها مراجعه می نمایند. درد قفسه سینه می تواند بر اثر مشکلات قفسه سینه یا دیگر اعضای بدن… ادامه مطلب

کدام درد قلب را جدی بگیریم

دردهایی که در ناحیه قلب و قفسه سینه ایجاد می‌شوند همیشه نگران‌کننده هستند و افراد فکر می‌کنند هر دردی نشان‌دهنده بیماری یا حملات قلبی است. اما این‌طور نیست و ممکن است برخی مسائل دیگر مانند استرس، بیماری‌های ریوی، مشکلات اسکلتی… ادامه مطلب

احساس سنگيني در قفسه سينه

احساس سنگینی در قفسه سینه علامتی است که ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. در میان این دلایل، مشکلات قلبی نخستین گزینه­ای است که بیمار و پزشک به آن مشکوک می‌شوند. به همین دلیل در صورت بروز این حالت… ادامه مطلب

درد قلبی چگونه است

عوامل مختلفی می‌تواند باعث درد قلب و درد در ناحیه قفسه سینه باشد و اغلب مواردی که مربوط به خود قلب هستند باید سریعاً مورد بررسی و درمان قرار بگیرند. زیرا می‌توانند خطرآفرین باشند و باعث حمله قلبی یا ایست… ادامه مطلب

تیر کشیدن قلب در جوانان

تیرکشید قلب در جوانان می‌تواند بخصوص برای والدین نگران‌کننده باشد. اما نباید نگران باشید و باید با کسب اطلاعات لازم اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا خطری بیمار را تهدید نکند و اگر شما مخاطب عزیز خودتان از دسته… ادامه مطلب

علائم حمله قلبی در زنان

حمله قلبی یک رویداد پزشکی جدی و احتمالاً کشنده است که نیاز به درمان فوری دارد. علائم حمله قلبی در زنان نسبت به مردان متفاوت است و حتی زنان دارای عوامل خطر مضاعفی هستند. اقدامات زیادی وجود دارد که زنان… ادامه مطلب

کدام درد قلب خطرناک است؟

قلب را می­توان حیاتی­ترین عضو بدن دانست که هرگونه ناراحتی در آن خطری جدی تلقی می­شود. نخستین و مهم­ترین نشانه عارضه­های قلبی، درد است. البته دردی که از آن به درد قلب تعبیر می­شود، همیشه هم مرتبط با قلب نیست… ادامه مطلب

علائم سکته قلبی قبل از وقوع

حمله قلبی یکی از بیماری‌های شایع است که علت بسیاری از مرگ‌ومیرها نیز حمله‌های ناگهانی است که افراد به دلیل عدم آگاهی نسبت به علائم سکته قلبی قبل از وقوع دچار آن شده و متأسفانه جان خود را از دست… ادامه مطلب

درمان قلب درد عصبی

استرس و فشارهاي عصبي یکی از شايع‌ترين علت‌های درد قفسه سينه در افراد است. درد قفسه‌ي سينه يك بيماري تلقي نمي‌شود، بلكه نشانه بيماري است و چون با بيماري‌هاي ديگر اشتباه مي‌شود، تشخيص درست علت آن از اهميت خاصي برخوردار… ادامه مطلب